BloomPost gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen bij bloompost.nl voor jou nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen informatie over jou verzamelen en jouw internetgedrag binnen en mogelijk ook buiten onze website volgen. Aan de hand van deze informatie passen wij en derde partijen advertenties aan jouw interesses en profiel aan. Daarnaast kun je door deze cookies informatie delen via social media. Door verder gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Lees meer

Verberg deze melding
  • stel je eigen cadeau samen
  • Voor 23.00 besteld, morgen bezorgd
  • unieke verrassing door de brievenbus

Veelgestelde vragen

Kun je geen antwoord vinden op je vraag? Maak dan gebruik van het contactformulier of bel ons.

  • Waar kan ik mijn kortingscode en giftcard-/vouchercode invoeren?

    Giftcard- / vouchercode
    In de betaalomgeving van de webshop kan je diverse giftcard-/vouchercodes invoeren (Bloem&Plant giftcard, Bloemencadeau etc). Na het samenstellen van jouw cadeau voer je de verzendgegevens in en kom je in de winkelmand van bloompost.nl. Nadat je jouw bestelling hebt gecontroleerd klik je op 'Afrekenen'. Je wordt direct doorgestuurd naar onze betaalpagina. Je kan op de betaalpagina kiezen hoe jij wilt betalen en met welke cadeaukaart/giftcard. Voer deze in en klik op 'Voeg cadeaukaart toe'. De waarde van de (geldige) code wordt dan direct verrekend in het totaalbedrag.

    De giftcard / voucher is in delen te besteden en er kunnen meerdere vouchers/giftcards tegelijk ingewisseld worden.

    Kortingscode
    In de winkelmand van de webshop kan je jouw kortingscode invoeren. Na het samenstellen van jouw cadeau voer je de verzendgegevens in en kom je in de winkelmand van bloompost.nl. Je wordt direct gevraagd of je een kortingscode hebt. Voer deze in en klik op 'Toevoegen'. De waarde van de (geldige) kortingscode wordt dan direct verrekend in het totaalbedrag.

    Je kan maximaal één code per winkelmand invoeren.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    De verzendkosten voor bestellingen binnen Nederland bedragen:

    Brievenbusbloemen: 2,95 (ma t/m za levering)
    Boeketten en planten: 5,95 (ma t/m za levering)

    Moederdagbezorging 10 mei:

    Brievenbusbloemen: 7,95 (zondag levering)
    Boeketten: 9,95 (zondag levering)

    Verzending EU( momenteel niet mogelijk)
    Internationale verzendingen worden door PostNL bezorgd van maandag t/m zaterdag. Alleen de brievenbusbloemen kunnen internationaal verzonden worden. De bezorgkosten voor internationale bestellingen bedragen 9,95.

  • Wanneer worden de bloemen bezorgd?

    Bestel je voor 23.00 uur onze Brievenbusbloemen of onze boeketten, dan kunnen we jouw cadeau nog dezelfde dag versturen.
    Ze worden naar verwachting de eerstvolgende dag (m.u.v. zondag) aangeboden.Bij internationale verzending is de zending 2 tot 5 dagen onderweg.
    Je kiest zelf de verzenddatum - dat mag dus ook een datum over een aantal maanden zijn.

    CORONA

    Als gevolg van de crisis rondom het coronavirus kunnen een aantal zaken anders lopen dan gewoonlijk, en kunnen er vertragingen optreden bij de bezorging binnen Nederland.
    Zendingen naar het buitenland zijn momenteel niet mogelijk.

  • De ontvanger is niet thuis, is dat een probleem?

    Bestel je een brievenbusboeket? Dan hoeft de ontvanger niet thuis te zijn; de handige verpakking zorgt ervoor dat de bloemen door de brievenbus passen. 


  • Ik wil meerdere bossen bloemen namens een bedrijf bestellen, kan dat?

    Neem contact met ons op via 026 303 1930 en we vertellen je graag alles over de mogelijkheden.
    Denk aan...

    *  Een eigen inlog - kopen op rekening met verzamelfactuur.
    *  Eigen design wenskaarten bij de bloemen.
    *  Onze invoerservice - wij nemen je veel werk uit handen.
    *  Maatwerkverpakkingen.
    *  Volumekorting. 

  • Kan ik bloemen ook naar het buitenland versturen?

     

    Helaas, is dit momenteel niet mogelijk door de recente crisis rondom  het coronavirus.

    Zodra landen weer toegankelijk zijn, kunt u onze bloemencadeautjes sturen naar
    België, Bulgarije, Denemarken, Duitsland, Finland, Frankrijk, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Luxemburg, Nederland, Oostenrijk, Polen, Portugal, Spanje, Verenigd Koninkrijk en Zweden.

    De internationale bestellingen worden dan  op maandag t/m vrijdag verzonden tot 17.30 uur en bezorgd door PostNL. De verzendkosten voor internationale bestellingen bedragen € 9,95. 

  • Kan ik meerdere bestellingen plaatsen?

    Jazeker! Zijn er meer mensen, die je wil verrassen met bloemen? Kies dan voor "nog iemand verrassen” en reken in een keer af.

  • Hoe kan het dat de bloemen van BloomPost zo lang vers blijven?

    Wij verpakken de bloemen in speciale gepatenteerde folie. De folie bevat microscopisch kleine gaatjes. Het vocht blijft in de verpakking en er kan maar een klein beetje zuurstof bij de bloemen. Exact voldoende om de bloemen in leven te houden en te weinig om ze door te laten groeien. De bloemen slapen als het ware. Hierdoor kunnen de bloemen drie tot vijf dagen in hun verpakking zonder water en koeling en staan ze daarna nog een week vers op de vaas.

  • Komen de bloemen wel vers aan?

    Bij ons koop je met versgarantie. De bloemen gaan vers van het land in de gepatenteerde folie en kunnen 5 dagen zonder water en koeling waarna ze nog ruim een week vers op vaas staan. Mocht er onverhoopt iets niet goed gaan (het blijft een natuurproduct) dan doen wij niet moeilijk en sturen wij gewoon een nieuwe bos.

  • Hoe kan ik betalen?

    Je kunt betalen met Ideal, Eenmalige machtiging, Mastercard of Visacard. Internationale klanten kunnen bovendien bij ons betalen met Sofort Uberweisung of Mister Cash.
    Je bestelling wordt uitgevoerd en verzonden direct nadat de betaling bij ons binnen is, of op de latere datum indien je dat hebt aangegeven in de bestelling.

  • Hoe werkt het betalen met de Bloemen Cadeau giftcard?

    Is de Bloemen Cadeau giftcard in te wisselen op bloompost.nl? 
    Ja, de Bloemen Cadeau giftcard is in te wisselen op bloompost.nl. De giftcard kan je verzilveren in de betaalomgeving. 

    Kan ook een deel van de aankoop betaald worden met een Bloemen Cadeau giftcard?
    Ja, dat kan. Het restantbedrag betaal je op een andere manier (iDeal, credit card etc). Het is echter niet mogelijk een deel van de waarde van de kaart te besteden als het aankoopbedrag hoger is dan het bedrag dat de consument wil afschrijven van de kaart.

  • Zijn jullie de enige die Brievenbusbloemen verkopen?

    Voor de enige echte Brievenbusbloemen moet je inderdaad bij ons zijn. Er zijn meer plekken waar je bloemen per brievenpost kunt laten versturen, maar deze bloemen worden verzonden in tubetjes met water (en groeien dus door tijdens de verzending = korter op vaas en zorgen regelmatig voor een doorweekte verpakking) of ze worden op goed geluk verzonden in een 'gewone' verpakking - hierdoor zorgen ze bij de ontvanger voor teleurstelling, want die kan er maar kort van genieten.

    Naast dat wij het beste product leveren zijn de bloemen inclusief wenskaart en verzendkosten bij ons bovendien altijd het goedkoopst en kun je ze verzenden met de leukste wenskaarten en extra’s. Ook de mogelijkheid om de bloemen te laten versturen naar het buitenland maakt ons uniek.

  • Kan ik ook anoniem bloemen versturen?

    Ja. De ontvanger krijgt alleen de persoonlijke boodschap te zien op het wenskaartje die jij bij 'Stap 3 - Persoonlijke tekst' hebt ingevuld. Tenzij je geen persoonlijke boodschap hebt ingevuld of geen wenskaart bij de bestelling hebt toegevoegd.

    Jouw persoonlijke gegevens worden nooit aan derden gegeven, ook niet aan de ontvanger van een BloomPost.

  • Waarom kan ik niet op zondag laten bezorgen?

    Op zondag en feestdagen bezorgt de postbode van PostNL niet. Moederdag en Valentijnsdag (indien deze op zondag valt) zijn hier uitzonderingen op, waardoor we dan wel op zondag kunnen bezorgen.

Contact

  Invullen contactformulier
Binnen 1 werkdag antwoord.
Stuur ons een e-mail
Binnen 1 werkdag antwoord.
Vraag het ons op Facebook
Gem. reactietijd van 1 uur.
Bel 026 303 1930
ma - vrij 09:00 tot 17:00.

 

 

 

 

 

Adres

BloomPost Nederland B.V.
Betula 11
1424 LH De Kwakel

service@bloompost.nl

KvK-nummer: 33260429
BTW-nummer: NL8029.47.979.B01